لوگوی مشکی موبو سئو
  • خانه
  • تماس
لوگوی مشکی موبو سئو
  • خانه
  • تماس
  • خانه
  • تماس
لوگوی سفید موبو سئو
  • خانه
  • تماس
Home اخبار سئو گوگل آتریبیوت های جدید عرضه می نماید
اخبار سئو

گوگل آتریبیوت های جدید عرضه می نماید

خرداد 5, 1399 0 Comments

گوگل همراه با تحولاتی که در اتریبیوت Nofollow تولید نموده است , دو اتربویت تازه را برای یاری به شعور ماهیت پیوند ها معرفی کرده است .

دو اتریبیوت جدیدی که به نوفالو پیوسته اند عباتند از :

rel=sponsored : به لینکی نسبت داده می شود که با انگیزه تبلیغات یا این که موردها شبیه در ورقه ساخته شده است .
rel=ugc : به لینکی نسبت داده می شود که در محتواهای ساخت شده بوسیله یوزرها نظیر کامنت ها و پست های فروم تاسیس شده است .
این اتریبیوت ها به گوگل امداد می نمایند که از لینک و پیوند متبوع تحت عنوان سیگنالی برای درجه بندی به کارگیری نمایند یا این که خیر . این قضیه به این معنیست که ممکن است نظیر دیرین این پیوند ها به وسیله گوگل نادیده گرفته نشوند .

ولی چرا این لینکها ممکن است که تماما نادیده گرفته نشوند؟ توضیح گوگل دراین مورد چنین است :

( لینک و پیوند ها مشتمل بر داده ها ارزشمندی برای افزایش نتیجه ها کاوش می باشند . مثلا از جمله این داده ها می شود به کلمه ها مورد به کارگیری در لینک و پیوند ها اشاره نمود . دقت به تمام پیوند های یک محتوا به ما یاری می نماید تا الگوهای غیر عادی لینک و پیوند سازی را شناسایی کنیم . با استعمال از نوع hint ( گونه تازه گوگل برای محاسبه لینک و پیوند های Nofollow ) ما دیگر هیچ اطلاعاتی را از دست نخواهیم اعطا کرد و در عین درحال حاضر به صاحبین وب سایت ها اذن میدهیم که در ارزشگذاری پیوند ها از گونه های متنوعی به کارگیری نمایند . (

در‌پی به بررسی این تغییرات در سئو وب سایت می‌پردازیم .

آنچه که صاحبین وبسایت ها و متخصص ها سئوی سایت بایست بدانند
اتریبیوت های پیوند کماکان اصلی می باشند
اعلام تبلیغاتی بودن پیوند به خواسته پرهیز از تولید پنالتی کماکان از اهمیت شامل است . گوگل ترجیح میدهد که شما از اتریبیوت sponsored به کار گیری نمائید , البته در عین اکنون Nofollow نیز آیتم بدی نیست .

نیازی به تغییر تحول اتریبیوت های الان نیست
نیازی به تغییر و تحول اتریبیوت های پیوند های Nofollow نوشته شده در وبسایت نیست . گوگل به پیوند های nofollow شرایط کنونی احترام خواهد گذاشت . همینطور نیازی به تغییر و تحول روش استعمال از اتریبیوت nofollow برای مشخص و معلوم کردن پیوند های تبلیغاتی نیست . با این وجود گوگل سفارش می نماید که در صورت لزوم به جای nofollow در لینک و پیوند های تبلیغاتی از sponsored به کارگیری فرمایید .

چه‌گونه به صورت درست از اتریبیوت های نو به کار گیری کنیم؟
اینک می توان از تعدادی اتریبیوت در یک لینک و پیوند بهره مند شد . برای مثال rel= “ ugc sponsored ” در شرایطی‌که لینک و پیوند متبوع از گونه تبلیغاتی و ساخت شده بوسیله یوزرها باشد , به طور کامل قابل پذیرش است .

گوگل متوجه ارشاد شما برای معین کردن دسته پیوند خواهد شد , البته تصمیم گیری در خصوص محسوب کردن آن تحت عنوان سیگنالی از مرتبه بندی به عهده خویش گوگل است . توجه داشته باشید که لینکی که با انگیزه تبلیغ یک سایت دیگر درج می شود , می بایست از اتریبیوت sponsored یا این که نهایتا nofollow استعمال نماید .

این تغییرات از روز جاری تاثیر گذار خواهند بود
این اتریبیوت ها با تغییرات سیاست گوگل از روز جاری قابل شناسایی بوده و تاثیر گذار میباشند . اتریبیوت های sponsored و ugc تحت عنوان راهنمای گوگل مورد استعمال قرار خواهند گرفت . کارکرد Nofollow هم ازین پس تحت عنوان راهنما است , همان گوگل ممکن است که از آن در سکو بندی به کارگیری نماید .

اشخاصی که تنها به اتربیوت nofollow بسنده می نمایند خوبتر است که از این پس در صورت قابلیت و امکان به به کار گیری از یکی‌از اتربیوت های تازه تغییر تحول رویکرد دهند .

اخبار سئو
15
352 Views
گوگل کروم از Lazy Load پشتیبانی می نمایدPrevگوگل کروم از Lazy Load پشتیبانی می نمایدخرداد 5, 1399
اموزش سئو به صورت ماهرخرداد 5, 1399اموزش سئو به صورت ماهرNext

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
  • تولید محتوا فروشگاه اینترنتی | 4 روش واقعی
  • موتور های جستجو و اقدامات یک سئو کار
  • آگاهی از برند برگ برنده یک کمپانی موفق
  • محتوا چیست | اجزای اصلی یک محتوا خوب
  • دیجیتال مارکتینگ / بازاریابی دیجیتال | آموزش
دسته‌ها
  • SEO 2
  • آموزش سئو 17
  • آموزشی 2
  • اخبار سئو 28
  • دسته‌بندی نشده 4
  • دیجیتال مارکتینگ 13
  • محتوا نویسی 3
  • معرفی کتاب 8
آموزش سئو
  • موتور های جستجو و اقدامات یک سئو کار
    موتور های جستجو و اقدامات یک سئو کار
    مهر 7, 1399
  • اهمیت سئو کردن در سایت به چه معناست
    اهمیت سئو کردن در سایت به چه معناست
    شهریور 2, 1399
  • تکنیک های On page سئو را بهتر بشناسیم
    تکنیک های On page سئو را بهتر بشناسیم
    تیر 17, 1399
  • تبلیغات همسان چیست؟ و در سئو چه تاثیری دارد؟
    تبلیغات همسان چیست؟ و در سئو چه تاثیری دارد؟
    تیر 12, 1399
برچسب‌ها
google+ lazy load link building penalty push notifications آموزش سئو آپدیت ابزار اخبار سئو استراتژی استوری افزونه الگوریتم اموزش سئو بازاریابی بازاریابی اینترنتی برند سازی دیجیتال برندینگ بروزرسانی بهینه سازی بک لینک تولید محتوا جستجو خدمات سئو دیجیتال مارکتینگ رتبه سئو سئومارکتینگ سرعت سایت لینک لینک دهی داخلی لینک سازی مارکتینگ محتوا نویسی معرفی کتاب نرم افزارهای سئو نوفالو هسته اصلی ورد پرس پلاگین کسب و کار اینترنتی کنسول گوگل گزارش گزارشات گوگل
خبرنامه

اطلاعات تماس
آدرس: استان خراسان رضوی، مشهد، منطقه ۹، گلشن، پلاک ۸
وب سایت: MoboSeo.ir
ایمیل: info@moboseo.ir
خدمات
صفحه اصلی
تماس با ما

لوگوی سفید موبو سئو

Moboseo برای آینده برنامه ریزی کرده است تا با مشتری های بزرگ و شرکت هایی که قصد افزایش درآمد از فضای اینترنت دارند ادامه ادامه دهد. اگر می خواهید به تیم ما بپیوندید، ما هم از شما استقبال خواهیم کرد.
شرایط استفاده | سیاست حفظ حریم خصوصی

Copyright © 2020 moboseo. All Rights Reserved.