لوگوی مشکی موبو سئو
  • خانه
  • تماس
لوگوی مشکی موبو سئو
  • خانه
  • تماس
  • خانه
  • تماس
لوگوی سفید موبو سئو
  • خانه
  • تماس
Home دیجیتال مارکتینگ گفت و گو با موسس زودفود
دیجیتال مارکتینگ

گفت و گو با موسس زودفود

خرداد 11, 1399 0 Comments

گفتگو با کیارش عباس زاده موسس زودفود ( اسنپ فود )
خبر ها بازاریابی نوین – تالیف کننده : شراگیم مرادی – ۱۶ فروددین ماه ۱۳۹۹
متشکر میشم پاره ای از سوابق کاری خودتون برای دوستان خوب توضیح بدید :

کیارش عباس زاده هستم در انگستان تحصیلات خودم رو به پایان رسوندم و سال ۱۳۸۸ اولی کسب وکارخودم رو بنام زودفود تاسیس کردم که تبدیل به یک آغاز آپ بزرگ ملی شده این ایام . بعداز زودفود به سراغ کسب و عمل هوشمند و وب شی ءها رفتم و در قضیه مدیر بازاریابی و سپرده گذاری افتخار مشورت کردن به خیلی از کسب وکارهای اهل ایران رو دارم .

معاونت علمی سر گروهی جمهوری , شرکت ها سپرده گذاری , اتاق بازرگانی و فیلم مستند نظیر پایش , وقت عمل شبکه کشور‌ایران مال , برنامه میدون , دانشکده بهشتی و دانشکده تهران , دانش گاه شریف و … . . از سایر تیم هایی بودند که بصورت مشاور و منتور با آن‌ها همیاری داشتم .

شایسته ترین پروژه ای که داشتید کدام پروژه بود و چرا؟
بی تردید هر کسب و کاری که آغاز کردم یا این که در اون شریک بودم مضاعف عشق داشتم که چه بسا میشه به پروژه های تحقیق و نوشتن در موضوع داده کاوی نیز اشاره نمود که در موضع خودشون جالب بودند .

اکثری از دوستان خوب شروع آپی سوالشون این است که زمانی یک صنعت نظیر دکان اینترنتی بازیگران بزرگی داراست , میتوان سهم بازار خیر رو برای شروع آپ های کوچک و مبتدی و تازه کار متصور شد یا این که خیر؟
آغاز آپهای باذکاوت وارد اقیانوس قرمز رنگ نمی شوند مگر این‌که بیشتر از شرکت های حریف و بزرگتر از شما منابع داشته باشید .

نرخ بالای باخت شروع آپ های اهل ایران رو چطور آنالیز می‌کنید؟
متاسفانه موج های متفاوتی مثل شرکت های شبکه ای و یا این که فعال‌سازی کسب وکار در سرزمین ما روان میشود و در سوی مقابل یادگرفتن های عمیق و بنیادی در حوزه کسب وکار نیست . بطور نمونه همین مورد در حوزه روانشناسی می باشد و آموزشهای اکثری موجود است که متخصصان آن ها یادگرفتن رنگ زرد میشناسند .

براین اساس موسسین آغاز آپ با یادگرفتن و تجربه خویش می توانند مساله متمایز مثل زمان فعال‌سازی شروع آپ , بررسی نیز تیمی ها , شراکت , بازاریابی و فروش به شایسته ترین صورت پیش ببرند و تصمیم گیری نمایند و چیره شوند .

چطور بفهمیم کسب و فعالیت ما به اپ نیاز دارااست یا این که تارنما یا این که شبکه های اجتماعی؟
چنانچه سرویس ها و تولید ها شما نیاز روزانه استفاده کننده می باشد , نرم افزار توصیه قابل قبولی است . داشتن وب سایت جدای هر دعوا تخصصی به منزله وجود داشتن یا این که نداشتن یک کسب و فعالیت ربط داده میشه و واجب می‌باشد , خصوصا موفقیت کسب و فعالیت در گوگل و بازاریابی موتورهای کاوش فراوان اهیمت دارااست .

برای موفقیت اپ نیز در صورتی‌که قصد توسعه و گسترش کسب و عمل دارید نیاز به میزان دارایی بالایی دارید و شبکه اجتماعی نیز برای برندینگ کاربرد فراوانی دارااست و یوزرها حتما لینکدین , آپارات , اینستاگرام و… شمارا محاسبه می کنند .

به چه صورت میتوان تشخیص اعطا کرد کالا یا این که سرویس ها ما فراهم ورود به بازار است؟
دراین باره متدولوژی های متعددی موجود است و ام او پی یکی‌از زیرشاخه های تحقیق کیفی است که‌این روز ها فراوان اشاعه دارااست . از روش ام او پی خیلی معمولی , سرعت بالا و ارزان متوجه میشیم که ایده ما مشتری و استقبال قابل قبولی خواهد داشت یا این که خیر .

در حقیقت اصطلاح “ بساز بسنج بیاموز ” که در متدولوژی لین موجود است به ما میگه که سرعت بالا یاد بگیریم این روش رو تا بفهمیم پیاده سازی ما خطا بود یا این که کلا ایده بایستی تغییر تحول بکند .

یا این که در روش های دیگر آغاز آپ میتونه پرریسک ترین نصیب رو آزمایش بکنه که میتونه سربلند خارج بیاد یا این که خیر که طبیعا در هر تیم میتونه یک چیز متعدد باشه نظیر پیاده سازی , بازاریابی , ساخت محصول… . .

گر ورود به بازار با اختلال مواجه شد چطور متوجه شویم برنامه بازاریابی اختلال دارااست یا این که پروداکت؟
برای این که بفهمیم بازاریابی اختلال داره یا این که کالا میتونیم با پژوهش ها بازار و آزمایش یوزرها نخستین و مشتاق بفهمیم مشکل از ایده می‌باشد یا این که بازاریابی . هنگامی با هر روشی در پیاده سازی و فروش اختلال پیدا کردید مطلقا نقص‌ از جنس است .

حتی‌در در‌این سطح تشخیص پروفایل مشتری ایده آل مضاعف اهمیت داراست و نیاز به تجربه فراوانی برای تشخیص درست دارااست .

مهم‌ترین وظیفه شروع آپ یاد گرفتن از مشتری میباشد , ادراک درست مسائلی که نسبت به شروع آپ شما مشتری رو ذوق زده یا این که اندوهگین میکنه خیلی اهمیت دارااست .

, مصاحبه با کیارش عباس زاده موسس زودفود ( اسنپ فود )

شما در چه مراحلی از کسب و فعالیت پژوهش ها بازار انجام میدهید و پیشنهاد می‌کنید؟
مهم‌ترین بخش پژوهش ها بازارریال پیشین از استارت کسب و فعالیت میباشد البته شروع آپها به عذر فقدان منابع این عمل رو انجام نمیدن البته آغاز آپی که منابع مطلوب ندارد محکوم به باخت است .

پژوهش ها بازار هر چند کوچک دوچندان کاربردی است و اطلاعاتی که بدست میاد حساس است .

در فرایند بعدی در گسترش بازار و تعریف سرویس ها و تولیدها تازه میتونید از مارکت ریسرچ فایده ببرید .

کدام ابزار اهل ایران را میتوان همسطح تولزها و پلتفرمهای فرنگی معرفی کرد؟
تسکولو در موضوع رئیس کارها کسب وکار میتونه خیلی اثر گذار باشه .

چه منابعی برای مطالعه در مورد پرورش و رهبری بصورت تخصصی توصیه میکنید؟
در موضوع پرورش هرچیزی که بتونه مهارت شخصی , ارتباطی و خودشناسی رو مدیر بکنه میتونه نقطه قابل قبولی برای یاد گرفتن رویش و رهبری باشه و کتاب هایی نظیر نصفه بدون نور وجود و کتاب از درحال حاضر بد به حالا عالی رو دراین باره برای ساخت زیرساخت فردی توصیه می‌کنم .

کدام پروژه و کمپانی اهل ایران تحت عنوان سر مشق معرفی میکنید؟
در ترندهای جهانی بخوبی می بینیم که استعمال از هوش تصنعی و مصنوعی و داده داره روز آپدیت بیشتر میشه و همینطور به کار گیری وب شی ها در کسب و فعالیت داره توسعه و گسترش پیدا میکنه و روندهای بازاریابی بر همین پایه داره پرورش میکنه و از یاد گرفتن اتومبیل و ریکامندر سیستم ها به هیچ وجه نباید غافل شد .

حرف آخری
مرسی از شراگیم عزیز بابت این مصاحبه , امیدوارم تمامی دوستان عزیز خنده رو و شادمان باشند و حتما قبلی از آغاز کسب و فعالیت علم و مطالعه کافی داشته باشند .

برای موفقیت کسب و فعالیت تعادل در میان علم و عملگرایی میتونه سر موفقیت باشه .

11
35 Views
موج عملی حمایت از کسب و عمل ها در قالب کمپین نسیه معکوسPrevموج عملی حمایت از کسب و عمل ها در قالب کمپین نسیه معکوسخرداد 11, 1399
وظیفه های برند ها در مواقع بحرانی چیست؟خرداد 11, 1399وظیفه های برند ها در مواقع بحرانی چیست؟Next

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
  • تولید محتوا فروشگاه اینترنتی | 4 روش واقعی
  • موتور های جستجو و اقدامات یک سئو کار
  • آگاهی از برند برگ برنده یک کمپانی موفق
  • محتوا چیست | اجزای اصلی یک محتوا خوب
  • دیجیتال مارکتینگ / بازاریابی دیجیتال | آموزش
دسته‌ها
  • SEO 2
  • آموزش سئو 17
  • آموزشی 2
  • اخبار سئو 28
  • دسته‌بندی نشده 4
  • دیجیتال مارکتینگ 13
  • محتوا نویسی 3
  • معرفی کتاب 8
آموزش سئو
  • موتور های جستجو و اقدامات یک سئو کار
    موتور های جستجو و اقدامات یک سئو کار
    مهر 7, 1399
  • اهمیت سئو کردن در سایت به چه معناست
    اهمیت سئو کردن در سایت به چه معناست
    شهریور 2, 1399
  • تکنیک های On page سئو را بهتر بشناسیم
    تکنیک های On page سئو را بهتر بشناسیم
    تیر 17, 1399
  • تبلیغات همسان چیست؟ و در سئو چه تاثیری دارد؟
    تبلیغات همسان چیست؟ و در سئو چه تاثیری دارد؟
    تیر 12, 1399
برچسب‌ها
google+ lazy load link building penalty push notifications آموزش سئو آپدیت ابزار اخبار سئو استراتژی استوری افزونه الگوریتم اموزش سئو بازاریابی بازاریابی اینترنتی برند سازی دیجیتال برندینگ بروزرسانی بهینه سازی بک لینک تولید محتوا جستجو خدمات سئو دیجیتال مارکتینگ رتبه سئو سئومارکتینگ سرعت سایت لینک لینک دهی داخلی لینک سازی مارکتینگ محتوا نویسی معرفی کتاب نرم افزارهای سئو نوفالو هسته اصلی ورد پرس پلاگین کسب و کار اینترنتی کنسول گوگل گزارش گزارشات گوگل
خبرنامه

اطلاعات تماس
آدرس: استان خراسان رضوی، مشهد، منطقه ۹، گلشن، پلاک ۸
وب سایت: MoboSeo.ir
ایمیل: info@moboseo.ir
خدمات
صفحه اصلی
تماس با ما

لوگوی سفید موبو سئو

Moboseo برای آینده برنامه ریزی کرده است تا با مشتری های بزرگ و شرکت هایی که قصد افزایش درآمد از فضای اینترنت دارند ادامه ادامه دهد. اگر می خواهید به تیم ما بپیوندید، ما هم از شما استقبال خواهیم کرد.
شرایط استفاده | سیاست حفظ حریم خصوصی

Copyright © 2020 moboseo. All Rights Reserved.