لوگوی مشکی موبو سئو
  • خانه
  • تماس
لوگوی مشکی موبو سئو
  • خانه
  • تماس
  • خانه
  • تماس
لوگوی سفید موبو سئو
  • خانه
  • تماس
Home دیجیتال مارکتینگ هفت اشتباه مخرب در بازاریابی محتوا
دیجیتال مارکتینگ

هفت اشتباه مخرب در بازاریابی محتوا

خرداد 16, 1399 0 Comments

امروزه بازاریابی محتوا یکی‌از پیش‌نیازهای کلیدی تبلیغ مال است . البته در‌این روش از چه خطاهایی بایستی دوری کرد؟

احتمال دارد بازاریابی محتوا , مضمون‌ جدیدی به‌نظر رسد ; البته این روش از صدها سال گذشته کاربرد داشته است . داستان‌گویی یک کدام از قدیمی‌ترین شکل‌های ارتباطی است . به عنوان مثال بنجامین فرانکلین , با تکثیر کتابی به‌نام سالنامه‌ی ریچارد بینوا , به کسب‌وکار چاپ خویش یاری کرد .

امروزه , بازاریابی محتوا یک کدام از پیش‌نیازهای ارتقاء فروش است . بازاریابی محتوا نه‌تنها بر بهبود کسب‌وکار تأثیر می گذارد بلکه سه برابر بیشتر از بازاریابی خروجی به فیض می رسد و هزینه‌ها را تا سقف ۶۲ درصد کاهش می دهد و از حیث نرخ تبدیل , شش برابر سودمندتر از روش‌های دیگر است . بازاریابی محتوا یک کدام از شایسته ترین روش‌ها برای جلب اعتماد , جذب مخاطب و بهبود سرویس ها مشتری است . البته در صورتی‌که میخواهید فروش خویش را از روش بازاریابی محتوا بهبود دهید , اضطراری است از یک سری خطای رایج پرهیز کنید .

بازاریابی درست

۱ . به کار گیری از راهبرد یکسان برای تمامی
برای ارتقاء فروش از روش بازاریابی محتوا , نباید برای تمام اشخاص از راهبرد یکسانی استعمال فرمائید . مثلا نیاز به ایجاد محتوایی برای جذب مخاطب و ارتقا مصرف دارید . این فعالیت نظیر پختن خوراک برای مجموعه بزرگی از اشخاص است . ممکن است استیک بپزید البته در‌حالتی که دربین مخاطبانتان اشخاص گیاهخوار یا این که وگان وجود داشته باشند , آنها نمی‌توانند از چنین غذایی لذت ببرند .

مقاله‌های دارای ربط :
استراتژی با صرفه بازاریابی محتوا برای مدیران استارتاپی
چه گونه محتوایی برای جذب مشتری بیشتر بنویسیم؟‍‍
نمونه :

چهت نیل به راهکار مطلوب بازاریابی محتوا بایستی با بررسی ظریف داده‌ها و توسعه‌ی شخصیت مشتری گذشته از توسعه‌ی روز‌نگار محتوا , برای آشنایی مخاطب وقت بگذارید . براین اساس میتوانید با کفش آنان راه و روش بروید و محتوای مطلوب را در طول مطلوب از روش کانال مطلوب منتقل نمائید . قبلی از نهادن گوشت‌ها در فر , خواسته‌ها , نیازها , علایق و انگیزه‌های مخاطب را بشنوید . در شرایطی‌که اکثر اوقات میهمان ها شما گیاه‌خور میباشند , غذای فارغ از گوشت بپزید . به یاد داشته باشید نیاز مخاطب اهمیت داراست خیر شما .

۲ . تأکید بیش تر از حد روی فروش
بازاریابی محتوا نوعی راهبرد فروش نیست . بلکه به‌معنی اشتراک‌گذاری داده ها سودمندی است که بتوانند به پرسش‌های مخاطبان جواب دهند یا این که مشکلات آن‌ها‌را حل نمایند . به عنوان مثال , در صورتی‌که نیاز به راهبرد برگر گیاهی داشته باشید , ممکن است بتوانید در وب‌سایت وسایل آشپزخانه به جواب خویش برسید ; البته در شرایطی که آن وب‌سایت سوای هیچ راهبرد مشخصی , صرفا محصول ها خویش را برای فروش نهاده باشد چه حسی پیدا می‌کنید؟ احتمال دارد به وبسایت دیگری بروید که داده ها مایحتاج شما‌را داشته باشد .

بعد از ساخت کتابخانه‌ی محتوایی با داده ها دارای منفعت , نگاهی به سازماندهی داده ها بیندازید و آن را به گزینه‌ی سودمندی برای مخاطب خویش تبدیل نمائید . مثلا کمپانی Nurx دارنده یک وب لاگ معمولی و قسمتی برای پرسش و جواب است که محتوا را به راس اطلاعاتی قابل جستجویی برای عنا وین مربوط به سالم ارتباط ها تبدیل نموده است .

ساخت محتوا

۳ . در نظرنگرفتن کیفیت و بهبود محتوا
در دعوا ایجاد محتوا , تعادل اهمیت متعددی دارااست . نشر سالیانه‌ی پست‌ها کمکی به بهبود مال یا این که سرویس ها شما نمی کند . از طرفی نشر پنج مقاله‌ی غیرآموزنده و آکنده‌از خطا درطول روز نیز روش مؤثری نیست . در قبال عملکرد نمایید وقت خویش را صرف ایجاد محتوای جالب فرمائید چه بسا در حالتی که هفته‌ای یک توشه آن را منتشر فرمائید . مدام خوب تر است بر کیفیت تمرکز فرمایید تا کمیت .

محتوای دیدنی ممکن است سال ها به اشتراک نهاده شود
علاوه بر این , محتوای جالب قادر است به برهه زمانی سال ها منبع اشخاص باشد . سرمایه‌گذاری اول بالاخره سبب به پاداش می گردد . چهت نیل به حداکثر سود از محتوای خویش , می توانید آن را به‌صورت اینفوگرافیک یا این که فصلی از کتابی الکترونیکی , بازنشر فرمائید . یکی‌از از سایر مزایای ساخت محتوای کیفیت بالا , اشتراک‌گذاری انبوه آن است . در شرایطی‌که فردی محتوای شما‌را موثر ببیند , رغبت بیشتری به اشتراک‌گذاری آن خواهد داشت . با این وجود نباید از بهبود محتوا غافل شد . محتوا برخلاف رویاها به خودی خویش ساخته نمی شوند .

۴ . نداشتن CTA
فراخوان کار ( CTA ) , هدفی بی آلایش داراست : پند مخاطبان خویش چهت نیل به انتظارات آتی . فراخوان کار میتواند در قالب یک پست , به‌روزرسانی شبکه‌های اجتماعی یا این که نشانی اینترنتی باشد . CTA دارای ارتباط برای ترغیب مخاطب به گام‌های آتی , دارای اهمیت است . فراخوان فعالیت توانا قادر است گزینه‌ی «اضافه کردن به کارت» یا این که «تست سی روزه‌ی رایگان» باشد . درهرصورت CTA به اشخاص برای ادامه‌ی رویکرد هدف می دهد .

۵ . در نظرنگرفتن توصیه‌ها
محتوای کاربری از جمله انتقاد و سفارش , هیچ زمان نباید نادیده گرفته شوند . محتوای کاربری نه‌تنها به ایجاد محتوای بیشتر امداد می نمایند بلکه اعتماد مخاطب را نیز ارتقا میدهند . درواقع براساس بازاریابی هینز و G2 , نسبتاً ۹۲ درصد از خریداران B2B بعد از قرائت نقدی مطمئن به خرید میپردازند .

علاوه بر این , توصیه‌نامه‌ها خوب تر میتوانند سرویس ها , تولیدات و مزایای آن را تعریف نمایند . پیشنهاد نامه‌ها همینطور میتوانند تمایز شما از رقبا را برجسته نمایند و از ادعاهای شما در محتویات پیشین حمایت نمایند . تأیید شدن از سمت دیگرافراد , هدیه‌ای گران بها در بازاریابی محتوا است .

دقت به نقد ها

۶ . عدم شعور چهار قدم چرخه‌ی خرید
چهار تراز در چرخه‌ی خرید موجود است : دوراندیشی , پژوهش , شعور و خرید . او‌لین مرحله‌ی تولید تدبیر وقتی است که مشتری از وجود چاره برای نقص‌ خویش باخبر نیست . مرحله‌ی پژوهش هنگامی است که مشتری از وجود راه حل باخبر است و به دنبال داده ها می رود . سومی سطح شعور است که به مقایسه‌ی تولیدها و سرویس ها اختصاص مییابد و در غایت چهار‌مین سطح , خرید است که به‌معنی تصمیم‌گیری برای سرمایه‌گذاری بر راه حل است .

دقت به عیب گیری یوزرها , در جلب اعتماد مخاطب مؤثر است
هر بازاریاب محتوایی می بایست از چرخه‌ی خرید باخبر باشد . همینطور بایستی محتوایی را برای هرمورد از بخش‌های فروش , ایجاد نماید . به عنوان مثال , محتوای آموزشی برای دوراندیشی موءثر است ; البته محتوایی مانند مطالعات موردی میتواند به توسعه‌ی ارتباط با خریدار در مرحله‌ی جمع‌آوری داده ها تا فرآیند بعدی یاری دهد . محتوای شما نه‌تنها میتواند مشتری ایده‌آل را گزینش نماید بلکه می تواند تراز آن را نیز گزینش نماید .

۷ . از خودراضی بودن
چه بسا چنانچه به راهکار قابل قبولی برای بازاریابی محتوا دست یافتید , برای دیدن نتیجه ها و جبران زحمات بایستی سعی راهکار خویش را آزمایش نمایید . در شرایطی‌که که چیزی مطابق انتظارتان پیش نرفت , می بایست کل عصر را تغییر و تحول داده و بر ارتقا تغییرها و بهبود عمل تمرکز نمائید .

علاوه بر این , بایستی براساس نهایی خبر ها و روند‌ها خویش را آپ دیت نگه‌دارید . به یاد داشته باشید , مشتری مزه تغییر و تحول را می‌چشد ; فناوری نیز با سرعت بالایی در درحال حاضر تکامل است . در‌حالتی که که از روش‌های منسوخ استعمال نمایید و محتوا را روی پلتفرم‌های کم‌طرفدار منتشر فرمائید , ترقی چشمگیری نخواهید داشت . رابطه ایده‌ها , نیز در محتوا و نیز در روش‌ها دارای اهمیت است .

بازاریابی محتوا یکی مؤثرترین روش‌ها برای بهبود کسب‌وکار است ولی در حالتی که به فیض می سید که از خطاهای فوق خودداری کنید . در شرایطی‌که مراقب نباشید , چه بسا سخت‌کوشی شما نیز قادر است سبب ساز به ساکن شدن فروش شود . خروجی ضعیف میتواند به‌معنی اتلاف وقت باشد , چه بسا در صورتی از شایسته ترین روش‌ها به کار گیری کرده باشید .

بازاریابی محتوا برند سازی دیجیتال مارکتینگ
19
54 Views
چه کتاب هایی را برای بازاریابی بهتر بخوانیم؟Prevچه کتاب هایی را برای بازاریابی بهتر بخوانیم؟خرداد 16, 1399
چگونه محتوای قدرتمند بنویسیم؟؟ محتوای قدرتمند چیست؟خرداد 16, 1399چگونه محتوای قدرتمند بنویسیم؟؟ محتوای قدرتمند چیست؟Next

Related Posts

دیجیتال مارکتینگ

sensitive marketing چیست؟

sensitive marketing چیست؟ بازی با احساسات مخاطبان میتواند مثل یک شمیر دو لبه باشد و هم...

تیر 29, 1399
دیجیتال مارکتینگ

هفت اشتباه مخرب در بازاریابی محتوا

امروزه بازاریابی محتوا یکی‌از پیش‌نیازهای کلیدی تبلیغ مال است . البته در‌این روش از چه...

خرداد 16, 1399

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
  • تولید محتوا فروشگاه اینترنتی | 4 روش واقعی
  • موتور های جستجو و اقدامات یک سئو کار
  • آگاهی از برند برگ برنده یک کمپانی موفق
  • محتوا چیست | اجزای اصلی یک محتوا خوب
  • دیجیتال مارکتینگ / بازاریابی دیجیتال | آموزش
دسته‌ها
  • SEO 2
  • آموزش سئو 17
  • آموزشی 2
  • اخبار سئو 28
  • دسته‌بندی نشده 4
  • دیجیتال مارکتینگ 13
  • محتوا نویسی 3
  • معرفی کتاب 8
آموزش سئو
  • موتور های جستجو و اقدامات یک سئو کار
    موتور های جستجو و اقدامات یک سئو کار
    مهر 7, 1399
  • اهمیت سئو کردن در سایت به چه معناست
    اهمیت سئو کردن در سایت به چه معناست
    شهریور 2, 1399
  • تکنیک های On page سئو را بهتر بشناسیم
    تکنیک های On page سئو را بهتر بشناسیم
    تیر 17, 1399
  • تبلیغات همسان چیست؟ و در سئو چه تاثیری دارد؟
    تبلیغات همسان چیست؟ و در سئو چه تاثیری دارد؟
    تیر 12, 1399
برچسب‌ها
google+ lazy load link building penalty push notifications آموزش سئو آپدیت ابزار اخبار سئو استراتژی استوری افزونه الگوریتم اموزش سئو بازاریابی بازاریابی اینترنتی برند سازی دیجیتال برندینگ بروزرسانی بهینه سازی بک لینک تولید محتوا جستجو خدمات سئو دیجیتال مارکتینگ رتبه سئو سئومارکتینگ سرعت سایت لینک لینک دهی داخلی لینک سازی مارکتینگ محتوا نویسی معرفی کتاب نرم افزارهای سئو نوفالو هسته اصلی ورد پرس پلاگین کسب و کار اینترنتی کنسول گوگل گزارش گزارشات گوگل
خبرنامه

اطلاعات تماس
آدرس: استان خراسان رضوی، مشهد، منطقه ۹، گلشن، پلاک ۸
وب سایت: MoboSeo.ir
ایمیل: info@moboseo.ir
خدمات
صفحه اصلی
تماس با ما

لوگوی سفید موبو سئو

Moboseo برای آینده برنامه ریزی کرده است تا با مشتری های بزرگ و شرکت هایی که قصد افزایش درآمد از فضای اینترنت دارند ادامه ادامه دهد. اگر می خواهید به تیم ما بپیوندید، ما هم از شما استقبال خواهیم کرد.
شرایط استفاده | سیاست حفظ حریم خصوصی

Copyright © 2020 moboseo. All Rights Reserved.