لوگوی مشکی موبو سئو
  • خانه
  • تماس
لوگوی مشکی موبو سئو
  • خانه
  • تماس
  • خانه
  • تماس
لوگوی سفید موبو سئو
  • خانه
  • تماس
Home محتوا نویسی ارکان تولید محتوای با کیفیت | نجات بیزینس
محتوا نویسی

ارکان تولید محتوای با کیفیت | نجات بیزینس

مرداد 28, 1399 0 Comments

همانطور که در جریانید با چرخی ساده در اینترنت و فضا های مجازی به راحتی به این نتیجه می رسید که این مدیا ها با چه سرعنی در حال پیشرفت هستند و یک محتوای خوب و کار آمد چه ارزش بالایی پیدا کرده است و چگونه توانسته مخاطب را درگیر خود کند. امروز در این مقاله سعی کردیم تا گوشه ای از ارکان تولید محتوای با کیفیت را برای شما بازگو کنیم؛ چرا که امروزه بالندگی و ادامه و موفقیت های بیشتر هر بیزینس و کسب و کاری گره خورده و به گونه ای محتاج محتوایی در خور و کار آمد است. با مبو سئو همراه باشید تا این موارد جذاب را با یکدیگر مورد بررسی قرار دهیم. این مطالب در هر جایی از کسب و کارتان می تواند ناجی شما باشد.

ارکان تولید محتوای با کیفیت : ابتدا به سراغ تعریف محتوا نویسی بروید، سپس عی کنید خلاق و موفق باشید.

تا حالا به این فکر کرده اید که شما حرفه ای ترین تفنگ باز و تیرانداز روی زمین هستید و تفنگ شما بهترین است ولی وقتی چیزی ندارید که گلوله خود را به آن بزنید ذره ای فایده و ارزش ندارد! از این جا و با این مثال کاملا موضوع روشن می شود با خود صادق باشید و بفهمید و بخوانید که اصلا برای چه و برای که دارید محتوا می نویسید، به عبارتی قصد اصلی شما چیست؟ در هر کاری که باشید، مضمون و مخاطب شما متفاوت است. در دنیای پروموتینگ و ادورتایزینگ یک چیز است و مثلا در صنایع پوشاک چیز دیگری؛ این به آن معناست که پس از مشخص کردن قصد و هدفتان می توانید فرآیند تولید محتوای خود را تشخیص بدهید. هدف و مقصود از اهمیت بالایی برخوردار است.

ارکان تولید محتوای با کیفیت : چه کسی قرار است محتوای شما را ببیند؟

با گذرندان قدم نخست که ذکر شد، اکنون وقت آن رسیده تا بفهمید و تشخیص بدهید که چه کسی قرار است این مطلب را بخواند. هر نکته از ارزش مخصوص به خود برخوردار است؛ مخاطب باید حس کند آنچه که پیش روی چشمانش است در حال جذب کردن اوست. این ها عملی نمی شود به جز آنکه بدانید که و با چه علایقی در حال دیدن و خواندن مطلب است. چنانچه بتوانید این کار را با موفقیت انجام دهید شما توانسته اید کاری کنید که این مطلب دهان به دهان بچرخد و و بقیه هم از آن دیدن کنند و چه بسا آن ها نیز آن را share کنند. همیشه در تلاش باشید تا با مخاطبان خود در تعامل باشید و خواسته های آن ها را بررسی کنید.

ارکان تولید محتوای با کیفیت : مشخص کنید با چه طرز گویشی قرار است محتوا را پیش ببرید

گویشی مناسب و مطلوب را گزینش کنید تا بتوانید خواننده را پای مطلب نگه دارید و کاری کنید تا آخر آن با شما همراهی کند. برای این کار باید چالش های کج فهمی را از مطلب و گویش و نگارش خود حذف کنید و ارتباط برقرار کردن مخاطب با محتوای خود را  الویت ببخشین.اینگونه مخاطب هر چه بیشتر شما را درک کند بیشتر به سمت شما کشش مپیدا می کند.

ارکان تولید محتوای با کیفیت : فراموش نکنید که خلاق باشید تا قدرت جذب بالا چاشنی کارتان بشود

سعی کنید متفاوت باشید و فارغ ز غوغای جهان. مخاطب به دنبال ساده ترین و خلاقانه ترین راه درک کردن و فهمیدن است. با شخ و برگ های اضافی گور محتوای خود را نکنید.

ارکان تولید محتوای با کیفیت : دروغ را فراموش کنید
بگذارید ساده بگویم، شما با مخاطب در رابطه ای بسیار نزدیک قرار دارید،به عنوان عضوی از خانواده، چنانچه به مادر و پدر خود دروغ بگویید و آن ها بعد ها متوجه این قضیه بشوند قطعا اعتماد دوباره به شما سخت می شود و هر چه رشته کرده اید پنبه می شود. مخاطب از این قاعده نیز مستثنا نیست.

ارکان تولید محتوای با کیفیت : سعی کنید کوهی از دانستنی های پرتابل باشید
هیچ وقت مطالعه و دانش اندوزی را از یاد نبرید، همیشه پی یادگیری ممتد باشید و از پا نایستید.

سئو محتوا نویسی
33
105 Views
محتوا نویسی خلاقانه اولین رکن شروع یک محتوای خوبPrevمحتوا نویسی خلاقانه اولین رکن شروع یک محتوای خوبمرداد 28, 1399
معرفی کتاب محتوا نویسی | 5 کتاب برترمرداد 28, 1399معرفی کتاب محتوا نویسی | 5 کتاب برترNext

Related Posts

محتوا نویسی

تولید محتوا فروشگاه اینترنتی | 4 روش واقعی

امروز در موبو سئو کمی به سراغ کسب و کار های اینترنتی و یا دقیق تر به سراغ فروشگاه های...

مهر 12, 1399
محتوا نویسی

محتوا نویسی خلاقانه اولین رکن شروع یک محتوای خوب

به هنگام محتوا نویسی برای هر وبسایتی چیزی که لازم است خلاقیت سرشار شماست. چنانچه این...

مرداد 27, 1399

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
  • تولید محتوا فروشگاه اینترنتی | 4 روش واقعی
  • موتور های جستجو و اقدامات یک سئو کار
  • آگاهی از برند برگ برنده یک کمپانی موفق
  • محتوا چیست | اجزای اصلی یک محتوا خوب
  • دیجیتال مارکتینگ / بازاریابی دیجیتال | آموزش
دسته‌ها
  • SEO 2
  • آموزش سئو 17
  • آموزشی 2
  • اخبار سئو 28
  • دسته‌بندی نشده 4
  • دیجیتال مارکتینگ 13
  • محتوا نویسی 3
  • معرفی کتاب 8
آموزش سئو
  • موتور های جستجو و اقدامات یک سئو کار
    موتور های جستجو و اقدامات یک سئو کار
    مهر 7, 1399
  • اهمیت سئو کردن در سایت به چه معناست
    اهمیت سئو کردن در سایت به چه معناست
    شهریور 2, 1399
  • تکنیک های On page سئو را بهتر بشناسیم
    تکنیک های On page سئو را بهتر بشناسیم
    تیر 17, 1399
  • تبلیغات همسان چیست؟ و در سئو چه تاثیری دارد؟
    تبلیغات همسان چیست؟ و در سئو چه تاثیری دارد؟
    تیر 12, 1399
برچسب‌ها
google+ lazy load link building penalty push notifications آموزش سئو آپدیت ابزار اخبار سئو استراتژی استوری افزونه الگوریتم اموزش سئو بازاریابی بازاریابی اینترنتی برند سازی دیجیتال برندینگ بروزرسانی بهینه سازی بک لینک تولید محتوا جستجو خدمات سئو دیجیتال مارکتینگ رتبه سئو سئومارکتینگ سرعت سایت لینک لینک دهی داخلی لینک سازی مارکتینگ محتوا نویسی معرفی کتاب نرم افزارهای سئو نوفالو هسته اصلی ورد پرس پلاگین کسب و کار اینترنتی کنسول گوگل گزارش گزارشات گوگل
خبرنامه

اطلاعات تماس
آدرس: استان خراسان رضوی، مشهد، منطقه ۹، گلشن، پلاک ۸
وب سایت: MoboSeo.ir
ایمیل: info@moboseo.ir
خدمات
صفحه اصلی
تماس با ما

لوگوی سفید موبو سئو

Moboseo برای آینده برنامه ریزی کرده است تا با مشتری های بزرگ و شرکت هایی که قصد افزایش درآمد از فضای اینترنت دارند ادامه ادامه دهد. اگر می خواهید به تیم ما بپیوندید، ما هم از شما استقبال خواهیم کرد.
شرایط استفاده | سیاست حفظ حریم خصوصی

Copyright © 2020 moboseo. All Rights Reserved.